sobota, 12 sierpnia 2017

TABLICA LEKSYKALNA: Bank


Kilka godzin temu zdążyłam Wam się pochwalić, że mam dla Was niespodziankę. W sumie mogłam nawet napisać - MAMY DLA WAS NIESPODZIANKĘ - ale nie chciałam, żebyście się czegokolwiek domyślali. Teraz mogę Wam zdradzić, co to takiego :)
Rysunek w dobrej jakości:
BANK

Otóż Francuski Notesik nawiązał bardzo dobrze zapowiadającą się współpracę z Anula uczy włoskiego. Nie znacie jeszcze tego fantastycznego bloga? W takim razie muszę Wam najpierw coś o nim opowiedzieć :)

Autorką jest Ania, która zna kilka języków obcych (włoski, francuski, hiszpański i angielski) i to właśnie prowadzona przez nią strona stała się dla mnie inspiracją do założenia mojego własnego bloga. Włoski jest prawdziwą miłością autorki, a więc wkłada ona całe swoje serce w przygotowanie materiałów do nauki tego melodyjnego języka. Sama tworzy fantastyczne ilustracje i udostępnia, aby każdy, kto jest choć trochę zainteresowany nauką włoskiego mógł w łatwy sposób przyswajać sobie słownictwo. Zajrzyjcie na jej profil i zobaczcie, co takiego Wam oferuje! :)

Pewnego dnia postanowiłyśmy, że każda z nas stworzy po jednej tablicy leksykalnej - Ania jedną do nauki języka włoskiego, a ja drugą do nauki francuskiego - a ich elementem wspólnym będzie oczywiście tematyka i centralnie umieszczona WSPÓLNA ilustracja! Francuski Notesik i Anula uczy włoskiego połączyły swoje siły, stwarzając projekt wychodzący na przeciw oczekiwaniom przede wszystkim osób pragnących poznać te dwa cudowne języki romańskie. Co jakiś czas chcemy dzielić się z Wami w tym samym momencie porcją słownictwa dotyczącego wybranej tematyki, przy czym wersję francuską znajdziecie na Francuskim Notesiku, a włoską na Anula uczy włoskiego :)

Na początek ruszamy ze słownictwem dotyczącym tego, co możemy robić z pieniędzmi w banku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz